Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku
Dodatkowy kanał sprzedaży
Wydaje się, że własny sklep internetowy jest niezbędnym minimum, niemniej do jego uruchomienia trzeba mieć już pewien kapitał. Zlecenie zbudowania strony, podpięcia do niej sklepu, zrobienia bazy produktów czy usług to ogromne wyzwanie dla osoby, która nie zna się na tym. Zlecenie tego profesjonali
Rodzaje reklam
Mogłoby się wydawać, że każdy bardzo dobrze zdaje sobie sprawę z tego, czym jest reklama. Okazuje się jednak, że dla większości są to jedynie przerywniki pomiędzy serialami i programami telewizyjnymi – co oczywiście nie jest błędem, lecz takie rozumowanie jest bardzo wąskie. Reklama jest bowiem każ
Media
Rozmaite media już od wielu lat służą komunikacji rozmaitych treści i przekazywaniu wiadomości. Stwarzają niemal nieograniczone możliwości, dzięki którym informacje w mgnieniu oka mogą dotrzeć do ludzi na całym świecie. Trudno nie zauważyć, że media, tak jak wszystko na świecie, z biegiem lat ule
Media
Rozmaite media już od wielu lat służą komunikacji rozmaitych treści i przekazywaniu wiadomości. Stwarzają niemal nieograniczone możliwości, dzięki którym informacje w mgnieniu oka mogą dotrzeć do ludzi na całym świecie. Trudno nie zauważyć, że media, tak jak wszystko na świecie, z biegiem lat ule
Facebook jako źródło informacji
Większość ludzi postrzega media w dość tradycyjny sposób. W myśl konwencjonalnego toku myślenia, do tej grupy możemy zaliczyć telewizję, prasę czy radio. Współcześnie za ważne źródło informacji uznawany jest także Internet. Warto jednak pami ętać, że istotne w nim są nie tylko portale informacyjne
Marketing internetowy, czyli firma w social media
Mówi się, że jeśli czegoś nie ma w mediach społecznościowych to nie istnieje. Oczywiście jest w tym trochę przesady, natomiast nie ma żadnych wątpliwości, że social media stały się w dzisiejszych czasach niezwykle ważne dla rozwoju i skuteczności działań firmy. Jest to bowiem jedno z narzędzi marke
Skąd wzięły się fora internetowe?
Kto z nas pamięta jeszcze fora dyskusyjne, w których uczestniczyli pasjonaci danej tematyki czy członkowie określonej społeczności? Spotykali się w wybranych miejscach i terminach, by wymienić się swoimi poglądami na interesujące ich tematy. Dziś, dzięki interaktywności nowoczesnych mediów, tego
Manipulacja ceną
Prawdopodobnie nikt z nas nie lubi przepłacać. Z tego powodu podczas zakupów, poszukujemy najlepszych okazji. Produkt nie tylko musi mieć dobrą cenę, ale także jakość. Trend ten wykorzystują twórcy reklam. Do jednych z najpopularniejszych trików zalicza się ustalanie ceny tak, żeby końcówka wynosi
Stereotypy stosowane w reklamie
Niemal każdy producent mógłby godzinami opowiadać o swoim produkcie. Jednakże reklama musi być krótka i zawierać najwięcej informacji, które mogłyby skłonić konsumenta do zakupu. To jest właśnie jeden z tych powodów, dla których w reklamie obecne są stereotypy. Najczęściej dotyczą one roli płci. W
Internetowi celebryci
Pojawienie się i spopularyzowanie mediów społecznościowych stało się przyczyną powstania różnego rodzaju zjawisk. Przestrzeń social media stała się na przykład środowiskiem, w którym narodziło się wiele „gwiazd” internetowych. Z internetowymi „gwiazdami” jest różnie. Niektóre z nich to naprawdę